Головна » Файли » методична робота |
У розділі матеріалів: 27 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
ПАМ’ЯТКА ПЕДАГОГАМ, КОТРІ МАЮТЬ ПРОБЛЕМИ З ГОЛОСОМ
|
«КОДЕКС ЧЕСТІ ВЧИТЕЛЯ»
|
ПАМ’ЯТКА «СЕКРЕТИ УСПІШНОГО УРОКУ» Зібраність! Умійте зупинитися на головному, не перевантажуйте учнів додатковою інформацією. Зрозуміло, що хочеться дати якомога більше матеріалу, але учні «потонуть» у його кількості і не засвоять основне. |
Класифікація помилок, яких припускаються вчителі-початківці Група 1. Помилки, пов’язані із взаємостосунками з учня прояв неуваги до обдарованих дітей:
|
Пам’ятайте слова М. Добролюбова: «Справедливий учитель — це такий учитель, поступки якого виправдані в очах учнів». |
«Учитель готується до кожного уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, учителеві треба ввібрати ціле море світла».
В.Сухомлинський |
Анкета для вивчення запитів молодих вчителів
|
Анкета «Моніторинг адаптації молодого спеціаліста» ІІ семестр
|
Анкета «Моніторинг адаптації молодого спеціаліста» У системі чинників, що впливають на адаптацію молодих учителів на перше місце ставлять емоційне спілкування. Професійна адаптація молодого вчителя, особливо у перші два роки роботи, характеризується високою емоційною напругою. Відчуття постійних невдач, ускладнене високою залежністю від думки інших, спричинює засмучення, подекуди й розчарування. Проте не менш глибоко переживається й радість від перших успіхів, саме вона дає сили для продовження діяльності, творчого пошуку, подолання труднощів адаптації, визначає загальний тонус життя вчителя.
|
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ «МОЛОДІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВА» на 2015/2016 навчальний рік Мета ШМВ:формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду. |