«КОДЕКС ЧЕСТІ ВЧИТЕЛЯ»
- Усвідомлюй свою відповідальність перед майбутнім суспільством, перед державою.
- На виконання свого покликання будь скрізь взірцем Нової Людини для учнів, будь старшим другом, надією і опорою.
- Постійно шукай в кожному учневі індивідуальні багатства його душі, спирайся на них, розвивай їх.
- Виявляй терпеливість, очікуючи результатів своїх педагогічних зусиль.
- У найскладніших обставинах залишайся оптимістом у ставленні до кожного учня, борися за його успіхи.
- Виявляй повагу до думки учня, будь спокійним, урівноваженим, життєрадісним і привітним, виконуй всі вимоги «Внутрішкільного розпорядку школи».
- Май свій особистий стиль і намагайся, щоб кожен урок не був схожим на інший.
- Дізнайся про всі «сімейні таємниці», пов’язані з дитиною, її долею, характер взаємин у сім’ї, які можуть мати вплив на виховання.
- Учитель має бути добрим, чуйним, дружелюбним до колег, учнів. Зобов’язаний ділитися своїм досвідом з колегами.
- Не повинен соромитися вчитися у колег, «не дивитися» на колег зверхньо, береги ім’я і честь своїх колег.
«ЗОЛОТІ ПРАВИЛА ВЧИТЕЛЯ»
- Учень — особистість, стався до нього з повагою.
- Ніколи не висміюй, не злись і не кричи. Будь завжди в доброму настрої, володій почуттям гумору.
- Будь терплячим, вимогливим, ввічливим і доброзичливим.
- Постійно підвищуй самооцінку учнів.
- Домагайся довір’я учнів.
- Вмій берегти здоров’я учнів і своє.
- Твоє відмінне здоров’я — добрий приклад для учнів.
- Будь стриманий на похвалу і відмовся від покарань.
- Не жалійся батькам учнів.
- Дисципліна й успішність класу — справа твоєї професії.
- Душа маленької дитини відкрита, щира, добра, безпосередня. І дуже важливо не поранити, не зламати, не скривдити цю маленьку особистість.
- Дитина і вчитель — це єдине ціле.
- Головне — створити умови для розвитку інтелектуальних і творчих здібностей дітей.
- Планувати і впроваджувати нові системи, форми і методи та моделі навчальної роботи.
- Формувати в учнях особистість, духовність, національну культуру, патріотичні почуття.
- Не боятися ризикувати. Відверто визнавати свої помилки, які виникають у пошуках нового.
|