Головна » Файли » методична робота |
У розділі матеріалів: 27 Показано матеріалів: 21-27 |
Сторінки: « 1 2 3 |
Одним з пріоритетних напрямів роботи з педагогічним кадрами є робота з молодими спеціалістами, спрямована на розвиток творчих здібностей молодих вчителів, підвищення рівня їх професійної майстерності. Школа молодого вчителя, мета якої — надання методичної допомоги у професійному становленні молодих спеціалістів, забезпечення умов їхнього професійного зростання, удосконалення майстерності, оволодіння практичними навичками, особливостями роботи з документацією, є одним із ефективних методів роботи з новоприбулими фахівцями. |
Одним з пріоритетних напрямів роботи з педагогічним кадрами є робота з молодими спеціалістами, спрямована на розвиток творчих здібностей молодих вчителів, підвищення рівня їх професійної майстерності. Школа молодого вчителя, мета якої — надання методичної допомоги у професійному становленні молодих спеціалістів, забезпечення умов їхнього професійного зростання, удосконалення майстерності, оволодіння практичними навичками, особливостями роботи з документацією, є одним із ефективних методів роботи з новоприбулими фахівцями. |
Шкільна дисципліна — дотримання учнями правил поведінки в школі та за її межами, чітке й організоване виконання ними своїх обов’язків, підкорення громадському обов’язку. |
Пам’ятка для педагогів «Як створити позитивний імідж» Імідж (від англ. image — образ, вигляд, зображення) — це образ, система зовнішніх характеристик людини, що створюють або підкреслюють неповторну своєрідність особистості та завжди відображають індивідуальність. |
Імідж сучасного учителя (Перед проведенням педагогічної ради серед учнів школи проводиться опитування) Анкета для учнів щодо оцінювання вчителя
семінари, педагогічні читання |
Переглядів: 1069 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 26.02.2016
| Коментарі (0)
|
Анкетування вчителів щодо визначення власного творчого потенціалу
семінари, педагогічні читання |
Переглядів: 788 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 26.02.2016
| Коментарі (0)
|
Школа – це складна система, в яку входить багато структурних елементів і підсистем: учень – клас – учнівський колектив; учитель – педагогічний колектив. Таким чином, управління школою треба здійснювати на основі системного підходу. А так як робота над науково-методичною проблемою стосується всієї школи, то доцільно організовувати такі форми методичної роботи:
семінари, педагогічні читання |
Переглядів: 699 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 26.02.2016
| Коментарі (0)
|