Головна » Файли » методична робота » Школа молодого учителя

Пам’ятка для педагогів «Як створити позитивний імідж»
26.02.2016, 16:57

Як створити позитивний імідж

Із чого варто починати?

З посмішки! Посміхаючись, ви починаєте подобатися людям. Посмішка «відкриває» нас, робить доброзичливими, відвертими в очах оточуючих, особливо дітей. Також діти високо цінують учителя, який має почуття гумору.

Як слід одягатися? Силует одягу пов’язаний із соціальним статусом.
Одяг високого статусу є «строгим», «офіційним». (Високостатусним уважається силует, наближений до витягнутого прямокутника з підкресленими кутами, а низькостатусним — наближений до кулі.)
Також важливим є колір одягу. У нашій країні ознакою високого статусу завжди була чорно-біла гама. В одязі вчителя має відбиватися його статус, адже між учнями й учителем повинна виникати певна дистанція. Отже, потрібно розумно сполучати вимоги моди зі своїм зовнішнім виглядом і дотримуватися такого правила: бути одягненим занадто модно — ознака поганого смаку, відставати від моди теж неприпустимо, тобто необхідно одягатися модно, але так, щоб це не впадало в очі.

Що може нашкодити доброму іміджу вчителя?

  1. Не слід одягатися ультрамодно. Незвичайний фасон одягу відволікатиме увагу учнів, занадто яскраві кольори в одязі вчителя стомлюватимуть та дратуватимуть дітей.
  2. Не варто навіть молодому вчителеві з’являтися в школі в шортах.
  3. Не втрачати відчуття міри: навчитися чітко визначати, коли необхідно надягати класичний костюм, коли — робочий халат, святкову сукню, а коли — светр і джинси.
  4. Не перетворюватися на «синю панчоху», тобто носити той одяг, що припав до душі й до лиця: витриманий, ошатний, помірно модний, елегантний.
  5. Не забувати, що одяг завжди повинен бути охайним, чистим, зручним і не заважати працювати із класом.
  6. Не носити тривалий час один і той самий одяг, бажано якнай¬частіше комбінувати та прикрашати його.
  7. Не носити взуття босоніж, а також на занадто високих під¬борах.
  8. Не подавати учням поганого прикладу, наприклад, перебу¬ваючи в приміщенні у верхньому одязі, головному уборі. Це стосується як чоловіків, так і жінок.
  9. Якими повинні бути очі вчителя? Багато учнів, зустрічаючись уперше із учителем, звертають увагу на… очі. Тому під час уроку не слід використовувати затемнених окулярів. Добре, якщо учні бачитимуть очі вчителя.

    Голос учителя: який він? Голос повинен бути милозвучним і різноманітним!

    Типові помилки учителів-початківців:

    Занадто тихий голос (тоді учні не чують, перепитують одне одного, шумлять, відволікаються) або занадто гучний голос (такий голос дуже стомлює та дратує, особливо учнів зі слабкою нервовою системою та підвищеною чутливістю).

    Що призводить до втрати привабливості вчителя?

    1. Поява «любимчиків».
    2. Погана професійна пам’ять (якщо після декількох тижнів роботи із класом учитель нездатний назвати імена школярів, плутає їх характеристики),
    3. Відсутність чітких меж і дистанції у взаєминах з учнями (особливо це проявляється у фамільярному ставленні учнів до вчителя-початківця).
    4. Часто педагог утрачає авторитет своїх учнів через те, що не цікавить їх як особистість. На думку психологів, якщо відсутній інтерес до особистості вчителя, отже, нецікавим є предмет, що він викладає.
    5. Саме учні надають вчителеві життєвої енергії. Як би не був професійно підготовлений учитель, але він зобов’язаний постійно удосконалювати свої особистісні якості, створюючи в такий спосіб власний імідж.
Категорія: Школа молодого учителя | Додав: nataly280985
Переглядів: 725 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: