Головна » Файли » методична робота » семінари, педагогічні читання

Творчий потенціал учителя
26.02.2016, 16:39

Анкета

Який ваш творчий потенціал?

Виберіть один із запропонованих варіантів відповідей.

(за відповідь «а» - 3 бали; за відповідь «б» - 1 бал; за відповідь «в» - 2 бали)

1. Чи вважаєте ви, що навколишній світ може бути поліпшений:

а) так;

б) ні, він і так досить гарний;

в) так, але лише де в чому.

2. Чи думаєте ви, що самі можете брати участь у значних змінах довколишнього світу:

а) так, у більшості випадків;

б) немає;

в) так, у деяких випадках.

3. Чи вважаєте ви, що деякі з ваших ідей принесли б значний прогрес у тій сфері діяльності, в якій ви працюєте:

а) так;

б) так, за сприятливих обставин;

в) лише деякою мірою.

4. Чи вважаєте ви, що в майбутньому будете відігравати настільки важливу роль, що зможете щось принципово змінити:

а) так, напевно;

б) це малоймовірно;

в) можливо.

5. Коли ви вирішуєте зробити якусь дію, чи думаєте ви, що здійсните своє починання:

а) так;

б) часто думаєте, що не зумієте;

в) так, часто.

6. Чи відчуваєте ви бажання зайнятися справою, яку абсолютно не знаєте:

а) так, невідоме вас приваблює;

б) невідоме вас не цікавить;

в) усе залежить від характеру цієї справи.

7. Вам доводиться займатися незнайомою справою. Чи відчуваєте ви бажання досягти в ній досконалості:

а) так;

б) задовольняєтесь тим, чого встигли досягти;

в) так, але тільки якщо вам це подобається.

8. Якщо справа, яку ви не знаєте, вам подобається, чи хочете ви знати про неї все:

а) так;

б) ні, ви хочете навчитися лише найголовнішого;

в) ні, ви бажаєте лише задовольнити свою цікавість.

9. Коли ви зазнаєте невдачі, то:

а) якийсь час боретесь, всупереч здоровому глузду;

б) махнете рукою на цю витівку, так як розумієте, що вона нереальна;

в) продовжуєте робити свою справу, навіть коли стає очевидним, що перешкоди нездоланні.

10. По-вашому, професію потрібно обирати, виходячи з:

а) своїх можливостей, подальших перспектив для себе;

б) стабільності, значущості, потрібності професії, потреби в ній;

в) переваг, які вона забезпечить.

11. Подорожуючи, могли б ви легко орієнтуватися на маршруті, яким уже пройшли?

а) так;

б) ні, боїтеся збитися з дороги;

в) так, але тільки там, де місцевість вам сподобалась і запам’яталась.

12. Одразу ж після розмови, чи зможете ви пригадати все, що говорилося:

а) так, без труднощів;

б) всього пригадати не можете;

в) запам’ятовуєте тільки те, що вас цікавить.

13. Коли ви чуєте слово незнайомою вам мовою, то можете повторити його по складах, без помилки, навіть не знаючи його значення:

а) так, без труднощів;

б) так, якщо це слово легко запам’ятати;

в) повторите, але не зовсім правильно.

14. У вільний час ви віддаєте перевагу:

а) залишитись наодинці, поміркувати;

б) перебувати в компанії;

в) вам байдуже, чи будете ви самі, чи в компанії.

15. Ви займаєтесь якоюсь справою. Вирішуєте припинити це заняття лише коли:

а) справа закінчена і здається вам відмінно виконаною;

б) ви більш-менш задоволені;

в) вам ще не все вдалося зробити.

16. Коли ви один:

а) любите мріяти про якісь, навіть, можливо, абстрактні речі;

б) будь-яку ціну намагаєтеся знайти собі конкретне заняття;

в) іноді любите помріяти, але про речі, які пов’язані з вашою роботою.

17. Коли якась ідея захоплює вас, то ви будете думати про неї:

а) незалежно від того, де і з ким ви знаходитеся;

б) ви можете робити це лише наодинці;

в) тільки там, де буде не дуже галасно.

18. Коли ви відстоюєте якусь ідею:

а) можете відмовитися від неї, якщо вислухаєте переконливі аргументи опонентів;

б) залишитеся при своїй думці, хоч би які аргументи вислухали;

в) зміните свою думку, якщо опір виявиться надто сильним.

Підрахуйте бали, які ви набрали, таким чином:

            Питання 1, 6, 7, 8 визначають межі вашої допитливості;

            Питання 2, 3, 4, 5 - віру в себе, питання 9 і 15 - постійність;

            Питання 10 - амбіційність; питання 12, 13 - слухову пам’ять;

            Питання 11 - зорову пам’ять;

            Питання 14 - ваше прагнення бути незалежним;

            Питання 16, 17 - здатність абстрагуватися;

            Питання 18 - ступінь зосередженості.

            Ці здібності і складають основні якості творчого потенціалу.

            Загальна сума набраних балів покаже рівень вашого творчого потенціалу.

            49 і більше балів. У вас закладений значний творчий потенціал, який представляє вам багатий вибір можливостей. Якщо ви насправді зможете застосувати ваші здібності, то вам доступні найрізноманітніші форми творчості.

            Від 24 до 48 балів. У вас цілком нормальний творчий потенціал. Ви наділені тими якостями, які дозволяють вам творити, але у вас є і проблеми, які гальмують процес творчості. У всякому випадку, ваш потенціал дозволить вам творчо себе проявити, якщо ви, звичайно, цього забажаєте.

            23 і менше балів. Ваш творчий потенціал, на жаль, невеликий, Але, можливо, ви просто недооцінили себе, свої здібності? Відсутність віри в свої сили може привести вас до думки, що ви взагалі не здатні до творчості. Позбудьтеся цього і таким чином розв’яжіть проблему.

Категорія: семінари, педагогічні читання | Додав: nataly280985
Переглядів: 755 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: