Головна » Файли

Всього матеріалів в каталозі: 96
Показано матеріалів: 61-70
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 10 »

«Учитель готується до кожного уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, учителеві треба вві­брати ціле море світла». 

В.Сухомлинський

Школа молодого учителя | Переглядів: 610 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 29.02.2016 | Коментарі (0)

Анкета для вивчення запитів молодих вчителів

  1. Які труднощі виникають у процесі використання матеріально-технічної бази кабінету?
  2. Чи задовольняє вас розклад уроків, позакласних заходів?
  3. Що можна зробити для підвищення рівня робо­ти школи молодого вчителя? Чи допомагає вона вам у роботі?
Школа молодого учителя | Переглядів: 938 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 29.02.2016 | Коментарі (0)

Анкета «Моніторинг адаптації молодого спеціаліста» ІІ семестр

  1. Уроки кого із своїх колег Ви відвідали?
  2. Що Вам особливо сподобалось на цих уроках?
  3. Скільки Ваших уроків відвідав наставник?
  4. Яку допомогу Ви отримали від наставника?
Школа молодого учителя | Переглядів: 609 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 29.02.2016 | Коментарі (0)

Анкета «Моніторинг адаптації молодого спеціаліста»

У системі чинників, що впливають на адаптацію молодих учителів на перше місце ставлять емоційне спілкування. Професійна адап­тація молодого вчителя, особливо у перші два роки роботи, характери­зується високою емоційною напругою. Відчуття постійних невдач, ускладнене високою залежністю від думки інших, спричинює засмучення, подекуди й розчарування. Проте не менш глибоко переживається й радість від перших успіхів, саме вона дає сили для продов­ження діяльності, творчого пошуку, подолання труднощів адаптації, визна­чає загальний тонус життя вчителя.

 

Школа молодого учителя | Переглядів: 764 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 29.02.2016 | Коментарі (0)

ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ «МОЛОДІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВА» на 2015/2016  навчальний рік

Мета ШМВ:формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.

Школа молодого учителя | Переглядів: 2445 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 29.02.2016 | Коментарі (0)

Одним з пріоритетних напрямів роботи з педагогічним кадрами є робота з молодими спеціалістами, спрямована на розвиток творчих здібностей молодих вчителів, підвищення рівня їх професійної майстерності.

Школа молодого вчителя, мета якої — надання методичної допомоги у професійному становленні молодих спеціалістів, забезпечення умов їхнього професійного зростання, удосконалення майстерності, оволодіння практичними навичками, особливостями роботи з документацією, є одним із ефективних методів роботи з новоприбулими фахівцями.

Школа молодого учителя | Переглядів: 838 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 29.02.2016 | Коментарі (0)

Одним з пріоритетних напрямів роботи з педагогічним кадрами є робота з молодими спеціалістами, спрямована на розвиток творчих здібностей молодих вчителів, підвищення рівня їх професійної майстерності.

Школа молодого вчителя, мета якої — надання методичної допомоги у професійному становленні молодих спеціалістів, забезпечення умов їхнього професійного зростання, удосконалення майстерності, оволодіння практичними навичками, особливостями роботи з документацією, є одним із ефективних методів роботи з новоприбулими фахівцями.

Школа молодого учителя | Переглядів: 712 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 29.02.2016 | Коментарі (0)

Шкільна дисципліна — дотримання учнями правил поведінки в школі та за її межами, чітке й організоване виконання ними своїх обов’язків, підкорення громадському обов’язку.

Школа молодого учителя | Переглядів: 706 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 26.02.2016 | Коментарі (0)

Пам’ятка для педагогів «Як створити позитивний імідж»

Імідж (від англ. image — образ, вигляд, зображення) — це образ, система зовнішніх характеристик людини, що створюють або підкреслюють неповторну своєрідність особистості та завжди відображають індивідуальність.

Школа молодого учителя | Переглядів: 725 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 26.02.2016 | Коментарі (0)

Імідж сучасного учителя

(Перед проведенням педагогічної ради серед учнів школи проводиться опитування)

Анкета для учнів щодо оцінювання вчителя

  1. На що ви звертаєте увагу під час першої зустрічі з учителем?
  2. Які якості вчителя як викладача ви цінуєте найбільше?
  3. Чи важливо для вас те, як виглядає вчитель?
  4. Чи вважаєте ви, що вчитель повинен одягатися відповідно до останніх тенденцій моди?
  5. Чи важливими є для вас особистісні якості вчителя?
  6. Чи цікавить вас особисте життя вчителя?
  7. Чи впливає імідж учителя на ваше ставлення до предмета?
семінари, педагогічні читання | Переглядів: 997 | Завантажень: 0 | Додав: nataly280985 | Дата: 26.02.2016 | Коментарі (0)

1-10 11-20 ... 41-50 51-60 61-70 71-80 81-90 91-96