Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 96 Показано матеріалів: 61-70 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 10 » |
«Учитель готується до кожного уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, учителеві треба ввібрати ціле море світла».
В.Сухомлинський |
Анкета для вивчення запитів молодих вчителів
|
Анкета «Моніторинг адаптації молодого спеціаліста» ІІ семестр
|
Анкета «Моніторинг адаптації молодого спеціаліста» У системі чинників, що впливають на адаптацію молодих учителів на перше місце ставлять емоційне спілкування. Професійна адаптація молодого вчителя, особливо у перші два роки роботи, характеризується високою емоційною напругою. Відчуття постійних невдач, ускладнене високою залежністю від думки інших, спричинює засмучення, подекуди й розчарування. Проте не менш глибоко переживається й радість від перших успіхів, саме вона дає сили для продовження діяльності, творчого пошуку, подолання труднощів адаптації, визначає загальний тонус життя вчителя.
|
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ «МОЛОДІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВА» на 2015/2016 навчальний рік Мета ШМВ:формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду. |
Одним з пріоритетних напрямів роботи з педагогічним кадрами є робота з молодими спеціалістами, спрямована на розвиток творчих здібностей молодих вчителів, підвищення рівня їх професійної майстерності. Школа молодого вчителя, мета якої — надання методичної допомоги у професійному становленні молодих спеціалістів, забезпечення умов їхнього професійного зростання, удосконалення майстерності, оволодіння практичними навичками, особливостями роботи з документацією, є одним із ефективних методів роботи з новоприбулими фахівцями. |
Одним з пріоритетних напрямів роботи з педагогічним кадрами є робота з молодими спеціалістами, спрямована на розвиток творчих здібностей молодих вчителів, підвищення рівня їх професійної майстерності. Школа молодого вчителя, мета якої — надання методичної допомоги у професійному становленні молодих спеціалістів, забезпечення умов їхнього професійного зростання, удосконалення майстерності, оволодіння практичними навичками, особливостями роботи з документацією, є одним із ефективних методів роботи з новоприбулими фахівцями. |
Шкільна дисципліна — дотримання учнями правил поведінки в школі та за її межами, чітке й організоване виконання ними своїх обов’язків, підкорення громадському обов’язку. |
Пам’ятка для педагогів «Як створити позитивний імідж» Імідж (від англ. image — образ, вигляд, зображення) — це образ, система зовнішніх характеристик людини, що створюють або підкреслюють неповторну своєрідність особистості та завжди відображають індивідуальність. |
Імідж сучасного учителя (Перед проведенням педагогічної ради серед учнів школи проводиться опитування) Анкета для учнів щодо оцінювання вчителя
семінари, педагогічні читання |
Переглядів: 997 |
Завантажень: 0 |
|
Дата: 26.02.2016
| Коментарі (0)
|