КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ ПОКАЗНИКА ДІЯЛЬНОСТІ
|
І. ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ТА ФАХОВОГО РІВНЯ
|
Бали
|
- На навчальних семінарах, консультуваннях, тренінгах (з отриманням свідоцтва, сертифіката тощо у міжатестаційний період):
- районного рівня
- обласного рівня
- Всеукраїнського рівня
|
10
20
30
|
- Проходження курсів «Інтел»
|
40
|
- Керівництво діяльністю ООЗО, ОШППД
|
100 / рік
|
- Робота в ООЗО, ОШППД
|
30 / рік
|
ІІ. РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
|
|
- Навчальні досягнення учнів за міжатестаційний період:
- стабільно позитивна динаміка (5-10%)
- здебільшого позитивна динаміка (до 5%)
- стабільний рівень
|
50
30
10
|
- Результати моніторингових досліджень:
- стабільно високий % якості знань, повне підтвердження результатів контрольних показників
- достатній % якості знань, незначні розбіжності результатів (1-2 %)
- достатній % якості знань, розбіжності до 3 %
|
50
30
10
|
- Результати річного оцінювання (ДПА) та ЗНО:
- стабільно позитивна динаміка (5-10%), повне підтвердження (або покращення) результатів ДПА під час ЗНО
- позитивна динаміка (до 5 %), підтвердження результатів ДПА під час ЗНО
- стабільний рівень, незначні розбіжності ЗНО з результатами ДПА.
|
50
30
10
|
ІІІ. СПІВПРАЦЯ З ОСВІТНІМИ ТА НАУКОВИМИ УСТАНОВАМИ
|
|
- Проведення відкритих навчальних та практичних занять для слухачів курсів підвищення кваліфікації
- Керівництво педагогічною практикою
|
5/ кожне
20
|
- Міжнародне співробітництво
|
20
|
- Участь в інноваційній та дослідно-експериментальній діяльності
|
30
|
IV. ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ
|
|
- Розробка методичних рекомендацій:
|
|
- на рівні школи
- на рівні району
- на рівні області
|
5
10
20
|
- Розробка навчальних, корекційно-розвивальних, просвітницьких, виховних програм
- на рівні школи
- на рівні району
- на рівні області
|
10
15
20
|
- Розробка та впровадження наочних навчальних посібників (стендів, схем, діаграм), циклу мультимедійних презентацій для використання на навчальних заняттях.
|
10/ кожне
|
- Розробка електронних навчально-методичних комплексів
|
80
|
- Впровадження нових освітніх технологій
|
50
|
- Написання та видання підручників, навчальних посібників, словників, довідників
(по рівнях затвердження, відповідно до кількості друкованих)
|
10-50
|
- Написання статей для публікації в педагогічних виданнях:
- Шкільних
- Районних
- Обласних
- всеукраїнських
- міжнародних
|
5
20
40
80
150
|
- Виступи під час проведення засідань МО, конференцій, семінарів, педчитань, педрад ( по рівнях)
- Шкільних
- Районних
- Обласних
- всеукраїнських
- міжнародних
|
5
10
40
80
100
|
- Керівництво творчими ( методичними) об’єднаннями:
|
За рік
10
20
|
- Результативна участь у професійних конкурсах
- Шкільний етап
- Районний етап
- Обласний етап
- Всеукраїнський етап
|
10
30
60
100
|
- Підготовка та проведення відкритих уроків, семінарів, консультувань, і позакласних заходів тощо
- Шкільних
- Районних
- Обласних
|
10/кожне
20/кожне
30/кожне
|
- Апробація навчальної літератури
|
30
|
- Апробація електронних засобів навчання
|
50
|
- Підготовка переможців та призерів ВУО з базових дисциплін
- Районний етап
- Обласний
- всеукраїнський
|
10
30
50
|
- Підготовка призерів та переможців інтелектуальних та творчих конкурсів
- Шкільний етап
- Районний етап
- Обласний
- всеукраїнський
|
5
10
30
50
|
- Член журі предметних олімпіад, МАН, учнівських конкурсів
|
5-15
|
- Презентація власних матеріалів на освітніх ресурсах
|
15
|
- Створення та змістове наповнення Web-сайту закладу освіти, власного сайту
|
10-100
|
- Створення та постійне поновлення методичної та матеріально-технічної бази навчального кабінету
|
15-30
|