Схема аналізу виховної роботи класним керівником
- Коротка характеристика колективу та окремих учнів;
- загальні відомості про учнів та їхні сім’ї;
- суспільна і пізнавальна активність;
- відповідальність за загальну справу;
- самодисципліна;
- уміння переборювати труднощі, культура поведінки в школі та поза нею;
- працьовитість;
- повага до законів, символів держави.
- Визначення поставлених виховних завдань.
- Аналіз змісту виховання (які звички, знання, вміння, навички сформовано).
- Аналіз методів (власного прикладу, переконання, вимоги, стимулювання, доручення, бесіди, пояснення, ігри-змагання).
- Аналіз форм виховної роботи (класних годин, зборів, екскурсій, КТС).
- Аналіз умов виховання (санітарно-побутових, гігієнічних, естетичних, природних, соціально-культурних).
- Аналіз засобів виховання:
- дитячого колективу (рівень згуртованості, сформованості громадської думки, традиції, наявність лідерів, неформальних груп спілкування);
- системи суспільних відносин;
- особистості вчителя;
- Аналіз результативності індивідуальної виховної роботи:
- з учнями, схильними до девіантної поведінки;
- з обдарованими дітьми.
- Аналіз роботи з батьками:
- взаємодія;
- результативність проведення батьківських зборів.
- Аналіз результатів виховної роботи:
- визначення рівня вихованості;
- характеристика динаміки зростання або змін рівня вихованості;
- визначення відповідності результатів і поставленої мети.
- Складання соціально-педагогічного паспорту, зведеної таблиці рівня вихованості учнів, розвитку класного колективу.
|