Діагностична картка класного керівника
__________________________________________________________________
(прізвище,ім’я,по батькові)
Стаж роботи як класного керівника___________________________________
Проблема,над якою працює __________________________________________
№ з/п
|
Змістові аспекти діяльності класного керівника
|
Володію
|
Потребую
допомоги
|
І. Вивчення соціально-педагогічних умов діяльності класного керівника
|
1.
|
Вивчення культури поведінки учнів
|
|
|
2.
|
Вивчення запитів,інтересів учнів
|
|
|
3.
|
Педагогічний аналіз контингенту учнів, які потребують особливої уваги
|
|
|
4.
|
Вивчення рівня вихованості учнів
|
|
|
5.
|
Психолого-педагогічна діагностика
|
|
|
ІІ. Планування та розробка основних напрямків роботи
|
1.
|
Планування роботи класного керівника
|
|
|
2.
|
Планування виховних заходів
|
|
|
3.
|
Організація класного учнівського самоврядування.
|
|
|
4.
|
Уміння презентувати роботу класу.
|
|
|
5.
|
Володіння комп’ютером
|
|
|
6.
|
Уміння складати звіт про роботу з класним колективом
|
|
|
7.
|
Уміння скласти творчий звіт класу
|
|
|
ІІІ. Організація роботи з класним колективом
|
1.
|
Організація роботи із запровадження національних традицій,звичаїв та обрядів,виховання поваги до рідної мови.
|
|
|
2.
|
Розвиток творчих інтелектуальних здібностей,залучення до різноманітної діяльності за інтересами.
|
|
|
3.
|
Організація морально-правового виховання
|
|
|
4.
|
Володіння інноваційними формами роботи.
|
|
|
5.
|
Проведення заходів
|
|
|
ІV. Робота з батьками
|
-
|
Організація та проведення батьківських зборів.
|
|
|
|
Організація педагогічного навчання батьків.
|
|
|
|
Залучення батьків до організації виховної роботи у класі
|
|
|
|
Організація роботи батьківського комітету.
|
|
|
|
Планування роботи з батьками учнів.
|
|
|
|
Діяльність класного керівника у конфліктній ситуації
|
|
|
|
Інтерактивні форми роботи з батьками
|
|
|
|