ОРІЄНТОВНА СХЕМА
узагальнення вивчення стану викладання
навчальних предметів
І. Кадрове забезпечення викладання навчального предмету;
- кількість педагогів, їх освітній рівень, навантаження;
- якісний склад,(кваліфікаційні категорії, звання, нагороди), педагогічний стаж;
ІІ. Програмно-методичне забезпечення викладання предмету;
- програми та підручники, що використовуються в організації навчально-виховного процесу, їх відповідність нормативним вимогам;
- авторські, альтернативні програми(якщо такі є, їх оцінка);
- використання методичних посібників, фахових журналів, додаткової літератури тощо.
ІІІ. Матеріально-технічне забезпечення викладання предмету;
- навчальний кабінет та його оснащення;
- ТЗН та ефективність їх використання;
- наочні посібники, їх відповідність змісту навчання;
- участь учителів в розвитку матеріально-технічної бази викладання предмету.
V. Організація навчально-виховного процесу:
- стан виконання навчальних програм;
- різноманітність форм та методів організації навчально-виховного процесу учителями;
- впровадження інноваційних технологій;
- розробка авторських методик або їх елементів;
- контроль за якістю засвоєння учнями навчального матеріалу;
- забезпечення диференційованого підходу до навчання учнів;
- формування в учнів інтересу до вивчення предмету засобами позакласної роботи.
ІV. Результативність навчання учнів:
- загальна характеристика успішності та якості знань учнів з даного предмету;
- порівняльна характеристика успішності та якості знань учнів, що забезпечують учителі ШМК;
- відповідність оцінювання знань учнів програмового матеріалу з даного предмету учителями та адміністрацією;
- участь учнів в олімпіадах з даного предмету;
- організація роботи наукових секцій МАН.
|