Головна » Файли » внутрішкільний контроль » стан викладання предмету |
[ Викачати з сервера (35.6 Kb) ] | 07.10.2014, 11:34 |
Про стан викладання української мови у 1-11-х класах Відповідно до плану роботи навчального закладу на 2013/2014 н. р. в період з 13.01 по 28.02.2014р. вивчалося питання стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з української мови у 1-11 класах. Контроль передбачав вивчення та узагальнення системи роботи вчителів за такими напрямками: 1. Навчально-методичне і технічне забезпечення; 2. Підготовка вчителя до уроку (наявність та якість поурочних і календарно-тематичних планів, методика та науково-теоретичний рівень викладання предмету); 3. Навчально-виховна діяльність вчителя (відповідність змісту уроків вимогам навчальних програм, використання форм і методів обліку навчальних досягнень учнів, упровадження активних форм і методів навчання, використання наочності, ТЗН та сучасних інформаційно-комунікативних технологій у навчальному процесі, ефективність використання міжпредметних зв’язків); 4. Позакласна робота з предмету; 5. Результативність навчально-виховної роботи (стан успішності та якість знань учнів). Відвідані уроки показали, що вчителі початкових класів працюють за типовими навчальними програмами і згідно з Державними стандартами початкової загальної освіти на науковій основі дають учням міцні знання. Календарне планування складено відповідно до вимог навчальних програм, якісно виконується навчальна програма щодо кількості проведених на час вивчення уроків та виконання всіх видів мовленнєвої діяльності. Слід зазначити, що більшість вчителів сумлінно ставляться до проведення уроків: мають поурочні плани, додатковий матеріал, використовують на уроках різні види та методи роботи, а також загадки, фразеологічні звороти, крилаті вислови, висловлювання українських письменників, особливо на заняттях з розвитку зв’язного мовлення, що дозволяє розширити словниковий запас, збагатити мову учнів літературними словами...... | |
Переглядів: 3848 | Завантажень: 742 | |
Всього коментарів: 0 | |