Головна » Файли » Виховна робота » Робота з учнями

Класно-узагальнюючий контроль учнівського колективу
29.02.2016, 14:58

ПАМ’ЯТКА

ВИВЧЕННЯ КЛАСНО-УЗАГАЛЬНЮЮЧОГО КОНТРОЛЮ

  1. Ознайомитися з характеристикою класу, що склав класний керівник з допомогою шкільного психолога.
  2. Вивчити навчально-виховний процес протягом навчального дня, звернувши увагу на такі питання:
  • перевірити, як вчителі забезпечують єдність вимог до учнів;
  • перевірити, наскільки вдало організовано мобілізуючий початок уроку в кожного вчителя;
  • простежити, чи зберігається виважений баланс між вивченням теоретичного матеріалу та відпрацюванням практичних вмінь та навичок;
  • визначити, настільки втілюється в навчальний процес педагогіка співробітництва, настільки толерантна поведінка  вчителя;
  • перевірити рівень диференціації при вивченні учнями навчального матеріалу;
  • прослідкувати, як втілюється в практику вчителя особистісно-орієнтований підхід до учня, чи мають в собі елементи уроку розвивальний аспект, тощо;
  • вивчити, як на уроці вчитель готує учнів до самостійної роботи над домашнім завданням, чи не перевищує допустимих норм об’єм домашньої роботи, чи диференціює вчитель домашнє завдання за рівнем складності та ін.

 

ТАБЛИЦЯ ЗБОРУ ІНФОРМАЦІЇ ПО КЛАСНО-УЗАГАЛЬНЮЮЧОМУ КОНТРОЛІ

№ з/п

Параметри

Рівень

1

Мотиваційний початок уроку, мобілізуючі прийоми.

 

2

Вибір форм, методів, їх відповідність структурі уроку.

 

3

Оптимальність вибору структури, змісту.

 

4

Облік та контроль знань учнів, диференціація навчального процесу.

 

5

Наявність розвивальних елементів уроку, рівень самостійної діяльності учнів.

 

6

Забезпечення психозбережувальної атмосфери уроку.

 

7

Підготовка учнів до виконання домашнього завдання.

 

Рівень відмічається умовними позначками: В – високий, С – середній, З – задовільний, Н – низький.

Категорія: Робота з учнями | Додав: nataly280985
Переглядів: 824 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: