Головна » Файли » Виховна робота » Робота з учнями |
29.02.2016, 15:21 | |
Діагностичні методики, що дають змогу оцінити рівень морального розвитку школярів
Уявіть собі, що у вас є чарівна паличка і перед вами – перелік бажань, з яких можна обрати тільки 5. Список бажань:
Обґрунтування: Номери позитивних відповідей: 1, 4, 5, 8, 9. 5 – позитивних відповідей – високий рівень; 4, 3 – середній рівень; 2 – нижче середнього рівня; 0, 1 – низький рівень.
Учитель пропонує дітям п’ять незакінчених речень. Учні мають поміркувати та дописати кожне з цих речень (не слід переписувати першу частину речення). Тест
Обґрунтування: Запитання 1. Негативний результат виявляється тоді, коли у відповіді присутні байдужість, агресія, легкодумство тощо. Позитивний результат: допомога, співчуття. Запитання 2.Негативний результат: агресія, різні способи психологічного тиску. Позитивний результат: відсутність реакції, відхід від ситуації, висловлювання своїх почуттів. Міркування без грубості та агресії. Запитання 3. Негативний результат: тиск, агресія, хитрість. Позитивний результат: самоствердження, що передбачає рівноправні стосунки, відкрита позиція. Запитання4. Негативний результат: відсутність реакції, агресія, роздратування, загроза, тиск. Позитивний результат: тактовне висловлювання свого побажання, думок, почуттів. Ставлення без агресії та грубості. Запитання 5. Негативний результат: грубість, агресія, нетактовність. Позитивний результат: тактовне, м’яке, зрозуміле висловлення свого побажання.
Учням пропонуються чотири запитання. Необхідно обрати одну із запропонованих відповідей. Запитання
Обробка результатів: 1-а, 2-г, 3-в, 4-а – позитивні відповіді. Підрахунок суми позитивних відповідей: 4 бали – високий рівень; 2,3 бали – середній рівень; 0, 1 бал – низький рівень. Анкета самооцінки, самохарактеристики учня (старші класи) 1. Прізвище, ім’я. 2. Чи задоволений ти самим собою? (так, ні). 3. Як на твою думку ставляться до тебе в класі? 4. Якщо б тобі запропонували перейти в інший клас, ти б погодився? (так, ні). 5. Що ти найбільше цінуєш у своєму характері? 6. Чи є у тебе недоліки в характері? Якщо так, то які? 7. Чи прагнеш ти позбутися недоліків? (так, ні, не замислювався). 8. Які моральні якості намагаєшся в собі виховувати? | |
Переглядів: 669 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |