Технології роботи класного керівника з учнівським колективом
- Використання високоефективних методів і прийомів:
- анкетування, тестування, експрес-опитування;
- вивчення проектних методик, обговорення різноманітних ситуацій;
- індивідуальні бесіди;
- моделювання ігрових і проблемних ситуацій.
- Нетрадиційні форми роботи:
- дискусійний клуб;
- бесіди за «круглим столом»;
- брейн-ринг;
- прес-конференція;
- психологічний тренінг;
- вечір запитань і відповідей;
- ділова гра.
- Інші форми роботи:
- письмова сповідь «Чи такий я, як усі», «Внутрішнє бачення свого «я»;
- рольова гра «Як я діятиму в такій ситуації …»;
- диспути «Контроль і самоконтроль. З чого вони починаються?», «Навіщо я прожив день, якщо нічого не пізнав нового?»;
- конкурс «Мій характер у малюнках»;
- суд над шкідливими звичками;
- шоу ввічливих хлопчиків;
- психологічний практикум «Як визначити свої можливості?».
|