ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ «МОЛОДІСТЬ І ПЕРСПЕКТИВА» на 2015/2016 навчальний рік
Мета ШМВ:формування професійних умінь і навичок, які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів педагогічного дослідження і методів перспективного педагогічного досвіду.
№
|
Зміст засідань
|
Відповідальні
|
Примітка
|
Засідання 1 (вересень)
|
1.
|
Анкетування молодих вчителів з метою визначення труднощів, проблем в організації роботи вчителя.
|
|
|
2.
|
Створення груп «наставник-молодий вчитель».
|
|
|
3.
|
Інструктаж молодих учителів « Планування роботи вчителя. Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, шкільною документацією. Нормативні документи»
|
|
|
4.
|
Консультація «Вимоги до планування виховної роботи»
|
|
|
5.
|
Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в школі. Розгляд питань:
- Молоді вчителі: права та обов’язки
- План роботи школи на _________ н.р.
- План роботи школи «Молодість і перспектива» на ___________
|
|
|
6.
|
Вимоги до організації роботи з обдарованими учнями.
|
|
|
7.
|
Робота між засіданнями
- Практичне опрацювання нормативно-правових документів про освіту.
- Організація роботи з обдарованими дітьми (олімпійський резерв, НДР, творчі проекти)
|
|
|
Засідання 2 ( листопад)
|
8.
|
Золота педагогічна скарбниця «101 цікава педагогічна ідея (як зробити урок)».
Психолого-педагогічні аспекти організації уроку:
вимоги до структури уроку; вимоги до змісту уроку і процесу навчання; вимоги до техніки проведення уроку; причині невдалого уроку; правила, які забезпечують успішність уроку.
|
|
|
9.
|
Діагностика педагогічної оцінки та самооцінки готовності молодого спеціаліста до саморозвитку. Заповнення діагностичних карток. Аналіз результатів.
|
|
|
10.
|
Консультація для молодого вчителя з проблеми професійного зростання (складання індивідуального плану роботи)
|
|
|
11.
|
Робота між засіданнями
- Відвідування уроків досвідчених учителів з їх наступним обговоренням. Аналіз уроку.
- Експрес – інтерв’ю «Домашнє завдання - це цікаво!»
|
|
|
Засідання 3 ( січень)
|
12
|
Методична панорама: «Інформаційно-комунікативний простір як середовище розвитку інноваційної особистості».
|
|
|
13
|
Консультпункт «Інші форми навчання: екскурсії, семінари, факультативи тощо.»
|
|
14
|
Консультація «Робота над проблемою». Розробка власного «Портфоліо»
|
|
15
|
Практичне заняття: Міні-проект «Мій предмет найцікавіший»
|
|
|
16
|
Робота між засіданнями
- Розробка інтерактивного заходу щодо розвитку інтелектуальних здібностей.
|
|
|
Засідання 4 (березень)
|
17
|
Міні – дослідження: «Вивчення професійної готовності вчителів до творчої роботи» (вивчення психологом професійної готовності до творчої діяльності слухачів школи молодого вчителя; порівняльний аналіз отриманих результатів із самооцінкою молодих учителів).
|
|
|
17 |
Організація місячника «Перша сходинка до педагогічного олімпу»;
|
|
|
18
|
Результативність роботи пари «наставник-молодий вчитель»
|
|
|
19
|
Робота між засіданнями
- Підготовка презентаційного меседжа «Мої досягнення»
- Підготовка до відкритих уроків.
|
|
|
|