Головна » Файли » методична робота » семінари, педагогічні читання

ОРГАНІЗАЦІЙНІ ПИТАННЯ
26.02.2016, 16:33

Таким чином, управління школою треба здійснювати на основі системного підходу. А так як робота над науково-методичною проблемою стосується всієї школи, то доцільно організовувати такі форми методичної роботи:

  1. педагогічні ради;
  2. семінари вчителів-предметників;
  3. семінари класних керівників;
  4. засідання школи молодого вчителя;
  5. атестація педагогічних працівників.

Науково-методична проблема: «Від інноваційних технологій освіти, через педагогічну майстерність учителя до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах».

Мета: формування вчительської та учнівської компетентностей з інформаційно-комунікаційних технологій, необхідних для життя в інформаційному суспільстві.

Завдання: створення оптимальних умов для широкого впровадження ІКТ в навчально-виховний процес школи та сприяння особистісному фаховому і навчальному розвитку  учителів і учнів.

Тематика педагогічних рад:

  1. Формування успішного освітнього середовища
  2. Шляхи оптимізації навчального навантаження учнів
  3. Формування освітньо-виховного простору класним керівником як засіб розвитку ключових компетенцій
  4. Формування свідомої дисципліни у навчальному закладі

Тематика семінарів вчителів-предметників:

  1. Форми і методи роботи з обдарованими учнями
  2. Семінар-тренінг «У ПОЛУМ’Ї ПРОФЕСІЇ»
  3. Правила управління успіхом на уроці
  4. Розвиток самоосвітніх умінь учнів, роль проектних технологій у формуванні компетентнісного потенціалу школярів
Категорія: семінари, педагогічні читання | Додав: nataly280985
Переглядів: 243 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: