Головна » Файли » внутрішкільний контроль » стан викладання предмету |
[ Викачати з сервера (21.4 Kb) ] | 26.02.2016, 12:27 |
Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з природознавства у 5 класах Відповідно до річного плану роботи школи, графіка внутрішкільного контролю на ________ н. р та з метою виявлення рівня навчальних досягнень учнів з природознавства у 5-х класах протягом ________ року адміністрацією школи вивчено питання про стан викладання природознавства та рівень навчальних досягнень учнів 5-х класів. В ході перевірки проаналізовано кадрове забезпечення, матеріально-технічне та програмно-методичне забезпечення викладання предмету. Аналіз якості знань, умінь та навичок учнів з природознавства здійснювався на основі:
Природознавство у 5-х класах викладають вчителі: _____________. Календарно-тематичне планування вчителів складено згідно програм МОН України з врахуванням програмових вимог до вивчення предмету за новим Державним стандартом. Передбачено необхідну кількість практичних, лабораторних занять. Сплановано індивідуальні дослідницькі проекти, їх зміст відповідають програмі, передбачено проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності. Немає зауважень до ведення класних журналів, ведеться тематичний облік знань. Навчальні досягнення учнів оцінюються відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень з природознавства. Учні забезпечені підручниками на 100%. В учнів наявні робочі зошити та зошити з друкованою основою. Вчителі творчо реалізують зміст програм, вдало добирають об’єкти для вивчення та передбачають у змісті освіти приклади зі свого регіону. Добираючи методи та форми навчання, які б забезпечували реалізацію мети природничої освіти, педагоги віддають перевагу методам самостійного здобуття знань і тим, що спрямовані на реалізацію принципу активності навчання, що сприяють розвитку творчої особистості, формуванню життєвих і соціальних компетентностей школярів. Відвідані уроки охарактеризовано раціональністю вибору типу, логічністю та завершеністю кожного етапу уроку. Якісно виконують практичну частину програми — лабораторні та практичні заняття, які залежно від змісту матеріалу, рівня підготовки учнів, навчально-матеріальної бази, виконують різними способами: демонстраційно, фронтально, групою або індивідуально. Під час вивчення об’єктів живої природи, процесів життєдіяльності використовують натуральні об’єкти, наявні технічні засоби навчання, таблиці, ілюстрації підручника, додаткові посібники тощо. З урахуванням навчально-матеріальної бази, рівня підготовки учнів уміло поєднують демонстрацію натуральних об’єктів та їх моделей, муляжів, вологих препаратів, таблиць із самостійною роботою школярів | |
Переглядів: 2351 | Завантажень: 297 | Коментарі: 7 | |
Всього коментарів: 0 | |