Головна » Файли » внутрішкільний контроль » стан викладання предмету |
[ Викачати з сервера (20.4 Kb) ] | 26.02.2016, 16:00 |
Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з економіки в 11-х класах Відповідно до перспективного плану перевірки стану викладання навчальних предметів, річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю протягом _________ року адміністрацією школи вивчався стан викладання, рівень навчальних досягнень учнів 11- х класів з економіки. Метою перевірки було: - вивчення питання забезпечення базового рівня знань учнів економіки; - матеріально-технічне та методичне забезпечення навчально-виховного процесу: • відповідність викладання навчальним програмам; • об`єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів; • розвиток творчих здібностей учнів; • використання диференційованого підходу; формування знань, умінь і навичок у відповідності до вимог програм для загальноосвітніх шкіл;
• підбір наочності, індивідуальних завдань з урахуванням індивідуальних здібностей учнів; • наявність поурочних і календарно-тематичних планів, їх якість; • використання наочних посібників; • раціональне використання робочого часу; • забезпеченість підручниками. У процесі вивчення були відвідані уроки, проаналізовано стан матеріально-технічного і навчально-методичного забезпечення викладання предметів та рівень їх використання, перевірена учительська документація, проведено співбесіди з вчителями, вивчено рівень навчальних досягнень учнів 11-х класів. Економіку в школі викладає __________. – вчитель вищої категорії, педагогічний стаж - 27 років. Календарне планування вчителя складено відповідно програм і підручників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України та затверджено адміністрацією школи, наявні методичні рекомендації щодо викладання економіки в поточному навчальному році та критерії оцінювання знань. Матеріально-технічне забезпечення економіки знаходиться на достатньому рівні, учні на 100% забезпечені навчальними підручниками, ведуть робочий зошит з предмета. На уроках економіки ______ формує пізнавальний інтерес до вивчення предмета, допитливість та цікавість учнів; насичує уроки матеріалом, що потребує активного мислення, велику увагу приділяє виробленню в учнів навичок розв’язання економічних задач, посилює практичну спрямованість уроків економіки, вчить самостійно набувати, засвоювати і застосовувати економічні знання, спостерігати і пояснювати сучасні економічні явища. Пояснення нового матеріалу побудовано на принципах мотивації навчання, доступності, науковості, зв’язку з життям, теорії з практикою. Учні працюють з опорними схемами, співставляють таблиці, вирішують економічні задачі. Значну увагу вчитель приділяє роботі з обдарованими дітьми. Її учні уже кілька років поспіль є переможцями районних та призерами обласних Всеукраїнських олімпіад з економіки. Проте недостатньою залишається залучення учнів до науково-дослідницької роботи з економіки, їх участь у конкурсах різних рівнів. | |
Переглядів: 1602 | Завантажень: 178 | Коментарі: 2 | |
Всього коментарів: 0 | |