Головна » Файли » внутрішкільний контроль » стан викладання предмету

Наказ "Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з економіки в 11-х класах"
[ Викачати з сервера (20.4 Kb) ] 26.02.2016, 16:00

Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з економіки в 11-х класах

Відповідно до перспективного  плану перевірки стану викладання  навчальних предметів, річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю протягом _________ року адміністрацією школи вивчався стан викладання, рівень навчальних досягнень учнів 11- х класів з економіки.

Метою перевірки було:

- вивчення питання забезпечення базового рівня знань учнів економіки;

- матеріально-технічне та методичне забезпечення навчально-виховного процесу:

•  відповідність викладання навчальним програмам;

•  об`єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів;

•  розвиток творчих здібностей учнів;

•  використання диференційованого підходу; формування знань, умінь і навичок у відповідності до вимог програм для загальноосвітніх шкіл;

  • науковість, планування навчального матеріалу;

•  підбір наочності, індивідуальних завдань з урахуванням індивідуальних здібностей учнів;

•  наявність поурочних і календарно-тематичних планів, їх якість;

•  використання наочних посібників;

•  раціональне використання робочого часу;

•  забезпеченість підручниками.

У процесі вивчення  були відвідані уроки, проаналізовано стан матеріально-технічного і навчально-методичного забезпечення викладання предметів та рівень їх використання, перевірена учительська документація, проведено співбесіди з вчителями, вивчено рівень навчальних досягнень учнів 11-х класів.

Економіку в школі викладає __________. – вчитель вищої категорії, педагогічний стаж -  27  років.

Календарне планування вчителя складено відповідно програм і підручників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України та затверджено адміністрацією школи, наявні  методичні рекомендації щодо викладання економіки в поточному навчальному році та критерії оцінювання знань.

Матеріально-технічне забезпечення економіки знаходиться на достатньому рівні, учні на 100% забезпечені навчальними підручниками, ведуть робочий зошит з предмета.

На уроках економіки ______ формує пізнавальний інтерес до вивчення предмета,  допитливість  та  цікавість учнів; насичує уроки матеріалом, що потребує активного мислення, велику увагу приділяє виробленню в учнів навичок розв’язання економічних задач, посилює практичну спрямованість уроків економіки, вчить  самостійно набувати, засвоювати і застосовувати економічні знання, спостерігати і пояснювати сучасні економічні явища. 

Пояснення нового матеріалу побудовано на принципах  мотивації навчання, доступності, науковості, зв’язку з життям, теорії з практикою. Учні працюють з опорними схемами, співставляють таблиці, вирішують економічні задачі.

Значну увагу вчитель приділяє роботі з обдарованими дітьми. Її учні уже кілька років поспіль є переможцями районних та  призерами обласних Всеукраїнських олімпіад з економіки.

Проте недостатньою залишається залучення учнів до науково-дослідницької роботи з економіки, їх участь у конкурсах різних рівнів.  

Категорія: стан викладання предмету | Додав: nataly280985
Переглядів: 1602 | Завантажень: 178 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: