Головна » 2016 » Лютий » 23 » Головні функції заступника директора
17:25
Головні функції заступника директора

Заступник директора відповідає за правильну організацію навчально-виховного процесу у школі, за виконання навчальних програм, якість викладання навчальних предметів, здійснює контроль постановки навчально-виховної роботи, успішності й відвідування учнів, регулює навантаження вчителів, організовує методичну роботу, складає розклад навчальних занять і звіти про стан навчально-виховної роботи.

У своїй роботи заступник директора з навчально-виховної роботи керується посадовою інструкцією, яка затверджується директором школи.

Головні функції заступника директора

  • Планування:
    усі види планування, починаючи з перспективного планування роботи школи до поурочних планів учителів.
  •  Організаційна:
    організація та проведення стратегічних, тактичних, поточних заходів у школі.
  • Контролююча:
    оцінка результатів праці педагогічних працівників школи на основі одержаної інформації з уроків і позакласних заходів.
  •  Діагностична:
    проведення діагностичного дослідження різноманітних видів діяльності вчителя з метою визначення пріоритетних напрямів роботи з педкадрами.
  • Прогностична:
    Передбачення розвитку навчально-виховного процесу на основі вивчення інтересів, потреб учителя, учнів, батьків.
  • Керуюча:
    Виправлення недоліків у роботі вчителів, у першу чергу застарілих консервативних методів навчання та учіння.
  •  Координуюча:
    Узгодженість методів праці, проведення тематичних оцінювань, демократизація планування.
  • Пропагандистська:
    Постійна інформація про новини науки та передового педагогічного досвіду серед учителів, батьків, дітей.
  • Агітаційна:
    Агітація окремих учителів  про перехід на інноваційні технології, ураховуючи можливості вчителя.
  • Відновлююча:
    Відновлення того, що забули вчителі після закінчення ВНЗ, через відповідні матеріали ШМК, проведення диференційованих методичних днів.
  •  Компенсаторна:
    Забезпечення педагогів корисною інформацією, яку вони не одержали у процесі професійної підготовки (у першу чергу через самостійну й методичні форми роботи).
  •  Моделююча:
    Упровадження педагогічної та психологічної науки та ППД у практику роботи школи через систему алгоритмів, пам’яток і т. д.
  •  Інформаційна:
    Негайне ознайомлення всіх педпрацівників з важливими рішеннями Верховної Ради, Уряду, МОН України, обласного та районного управління освіти через інформаційну систему у школі.
  •  Інтегральна:
    Цілісний вплив усіх функцій завуча на педагога за певний період із набутою рефлексією методичної роботи.
  •  Моніторингова:
    Простеження професійного росту кожного педагога, проблемних питань навчально-виховного процесу.
Переглядів: 573 | Додав: nataly280985 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: