Зміст питання, яке вивчається
|
Питання, що вивчаються
|
Форми і методи вивчення
|
Виконання вчителем Статуту та Правил внутрішнього трудового розпорядку
|
Аналіз стану дотримання вчителем Статуту та режиму роботи навчального закладу
|
Планування вчителем навчально-виховної роботи
|
- стан календарного планування:
- відповідність планування вимогам навчальних програм;
- передбачення форм проведення тематичних оцінювань;
- стан поурочного планування:
- якість та систематичність;
- планування позакласної роботи з предмета;
- якість планування виховної роботи.
|
Вивчення планів роботи вчителя
|
Виконання вчителем навчальних програм
|
- зіставлення календарних планів із записами в класних журналах, зошитах, щоденниках учнів та календарним плануванням;
- стан виконання графічних, контрольних, практичних, лабораторних робіт, робіт з розвитку зв’язного мовлення, творчих робіт тощо
|
Аналіз планування, класних журналів, учнівських зошитів та щоденників
|
Якість навчального процесу
|
- знання змісту навчальної програми,
- забезпечення уроку навчально-наочними посібниками (таблицями, картками, навчальними фільмами)
- раціональність вибору структури уроку;
- оптимальність застосування форм, засобів і методів роботи на різних етапах уроку;
- стан диференціації та індивідуалізації навчальної діяльності школярів на різних етапах уроку;
- дотримання вчителем програмних вимог щодо виконання практичної частини дослідів, лабораторних робіт, практичних занять;
- рівень матеріально-технічного забезпечення навчального процесу;
|
Відвідування та аналіз 10-15 уроків;
Наявність роздаткового матеріалу
Ступінь використання ТЗН
|
Якість виховного процесу та робота з обдарованими дітьми
|
- Рівень інтересу учнів до предмета;
- наявність системи роботи вчителя з виховання у школярів інтересу до предмета;
- рівень сформованості в учнів умінь самостійно застосовувати знання на практиці.
- організація індивідуальної роботи з обдарованими дітьми;
|
Анкетування учнів;
Спостереження за роботою вчителя та учнів на уроці;
Аналіз позакласної роботи з предмету
|
Стан ведення учнівських зошитів
|
- періодичність і якість перевірки зошитів та організація роботи над помилками;
- система письмових робіт, питома вага самостійних і творчих робіт;
- дотримання об’єму виконаних робіт у класі та вдома;
|
Вивчення учнівських зошитів
|
Рівень навчальних досягнень учнів
|
- якість усних відповідей, письмових, лабораторних та практичних робіт;
- усвідомленість, глибина і міцність засвоєння знань;
- уміння застосовувати набуті знання на практиці у стандартних і нестандартних ситуаціях;
- об’єктивність оцінювання навчальних досягнень школярів
|
Спостереження на уроках;
Аналіз результатів контрольного діагностування
|
Ведення класних журналів, журналів гурткової роботи, індивідуальних занять зі школярами
|
Вивчення відповідності стану ведення вимогам, що передбачено МОНУ
|
Культурний рівень учителя та його ерудиція
|
|
Самоосвітня робота вчителя:
|
- робота над проблемою;
- що вивчає і що впроваджує;
- участь у методичній роботі на рівні школи, району та області;
- участь у педагогічних конкурсах, виставках та аукціонах;
- участь у засіданнях педагогічних рад та нарадах при директорові;
- наявність друкованих матеріалів;
- відвідування уроків та позакласних заходів інших учителів
|
Бесіди з учителем;
ознайомлення з доповідями, розробками та публікаціями;
аналіз якості виступів на семінарах, конференціях тощо
|
Робота вчителя над зміцненням здоров’я учнів:
|
- попередження перевантаження на уроках;
- фізкультхвилинки;
- контроль за правильністю посадки учнів за столами;
- дотримання санітарного режиму в класі чи в кабінеті;
- санітарно-просвітницька робота з учнями та батьками
|
Спостереження на уроках;
аналіз документації;
бесіда з медсестрою школи
|
Для класного керівника
|
Рівень та результативність роботи вчителя з батьками:
|
- зв’язок із громадськими організаціями та підприємствами, де працюють батьки учнів класу;
- робота класного батьківського комітету;
- робота з педагогічного всеобучу
|
Вивчення планів роботи;
відвідування батьківських зборів та засідань батьківських комітеті
|
Результативність виховної роботи:
|
- рівень вихованості школярів;
- стан відвідування школи;
- поведінка на уроках та перервах;
- ставлення до навчальних і трудових обов’язків;
- участь у громадській роботі;
- рівень підготовки до життя;
- рівень соціальної адаптації;
- стан збереження шкільного майна тощо
|
Анкетування;
спостереження за поведінкою учнів;
бесіди з учнями
|