Головна » Файли » внутрішкільний контроль » стан викладання предмету

Орієнтована схема вивчення стану викладання предмету
26.02.2016, 16:20

ОРІЄНТОВНА СХЕМА

узагальнення вивчення стану викладання

навчальних предметів

І. Кадрове забезпечення викладання навчального предмету;

  • кількість педагогів, їх освітній рівень, навантаження;
  • якісний склад,(кваліфікаційні категорії, звання, нагороди), педагогічний стаж;

ІІ. Програмно-методичне забезпечення викладання предмету;

  • програми та підручники, що використовуються в організації навчально-виховного процесу, їх відповідність нормативним вимогам;
  • авторські, альтернативні програми(якщо такі є, їх оцінка);
  • використання методичних посібників, фахових журналів, додаткової літератури тощо.

ІІІ. Матеріально-технічне забезпечення викладання предмету;

  • навчальний кабінет та його оснащення;
  • ТЗН та ефективність їх використання;
  • наочні посібники, їх відповідність змісту навчання;
  • участь учителів в розвитку матеріально-технічної бази викладання предмету.

V. Організація навчально-виховного процесу:

  • стан виконання навчальних програм;
  • різноманітність форм та методів організації навчально-виховного процесу учителями;
  • впровадження інноваційних технологій;
  • розробка авторських методик або їх елементів;
  • контроль за якістю засвоєння учнями навчального матеріалу;
  • забезпечення диференційованого підходу до навчання учнів;
  • формування в учнів інтересу до вивчення предмету засобами позакласної роботи.

ІV. Результативність навчання учнів:

  • загальна характеристика успішності та якості знань учнів з даного предмету;
  • порівняльна характеристика успішності та якості знань учнів, що забезпечують учителі ШМК;
  • відповідність оцінювання знань учнів програмового матеріалу з даного предмету учителями та адміністрацією;
  • участь учнів в олімпіадах з даного предмету;
  • організація роботи наукових секцій МАН.
Категорія: стан викладання предмету | Додав: nataly280985
Переглядів: 808 | Завантажень: 0 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: