Головна » Файли » внутрішкільний контроль » стан викладання предмету

Наказ "Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з російської мови"
[ Викачати з сервера (21.1 Kb) ] 26.02.2016, 11:17

Про стан викладання  та рівень навчальних досягнень учнів

з мови національної меншини (російської мови)

Відповідно до річного плану роботи школи протягом _______ року вивчався стан викладання мови національних меншин (російської мови) у школі.

Російську мову викладають два вчителі:

• ______  - спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист;

• ______  -  спеціаліст І категорії.

Контроль передбачав вивчення та узагальнення системи роботи вчителів і здійснювався за такими напрямами:

  • наявність та якість поурочних і календарно-тематичних планів;
  • відповідність змісту уроків вимогам навчальних програм;
  • методика та науково-теоретичний рівень викладання предметів;
  • використання форм і методів обліку навчальних досягнень учнів;
  • упровадження активних форм і методів навчання;
  • стан  успішності та якість знань учнів.

Із метою реалізації такого плану адміністрацією школи були відвідані уроки учителів російської мови, було вивчено документацію, проведено письмові контрольні роботи.

Перевіркою встановлено, що вчителі-словесники забезпечені чинними програмами Міністерства освіти і науки України з російської мови, наявні методичні рекомендації всіх рівнів. Учні забезпечені підручниками, проте нових підручників із російської мови для сьомих класів ще не завезено до школи, а підручники у 8-му класі не зовсім відповідають вимогам програми. У вчителів наявні календарно-тематичні плани та конспекти уроків.

Учителі постійно працюють над підвищенням свого професійного рівня через самоосвіту та активну участь у роботі шкільних та районних методоб’єднань, передплачують фахові періодичні видання, обізнані з науково-методичними публікаціями з проблем викладання предмета, вивчають передовий педагогічний досвід та його елементи впровадження в практику своєї роботи.

Вивчення, аналіз та узагальнення отриманої інформації дають мож­ливість констатувати, що вчителі мають високу професійну підготовку, добре володіють методикою викла­дання та ефективними формами організації навчально-виховного процесу, кожний учитель має власні підходи до реалізації освітніх завдань, постійно контролює мовлення учнів, значну увагу приділяє роботі по збагаченню словникового запасу, поліпшенню грамотності. Методична підготовка дозволяє їм легко змінювати форми проведення занять, реалізувати можливості свого предмета для морального та національно-патріотичного виховання учнів. На достатньому рівні використовується наявна наочність та електронні засоби навчання.

Усі педагоги намагаються реалізовувати головну мету курсу - дати основи знань про мову, що дозволяють забезпечити достатній рівень мовного спілкування і грамотного письма, необхідного для успішної індивідуальної і соціальної діяльності, а також для розуміння діалогу, російської та української культури. На відвіданих уроках прослідковувалась комунікативна спрямованість навчальної діяльності учнів. Учителі взаємопов’язують паралельне вивчення всіх видів мовленнєвої діяльності (читання, письмо, усне мовлення, аудіювання), створюють доброзичливий клімат на уроці, уміють зацікавити предметом, формуючи особистісні потреби вивчення російської мови, вміло реалізовують на уроках принципи науковості та доступності викладання навчального матеріалу, враховують індивідуальні особливості учнів. Проте учителю ______ слід звернути увагу на пошуки ефективних прийомів для підтримання свідомої дисципліни у ____ класах, не допускати корекції записів у класних журналах.

Категорія: стан викладання предмету | Додав: nataly280985
Переглядів: 1177 | Завантажень: 185 | Рейтинг: 2.3/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: