Головна » Файли » внутрішкільний контроль » стан викладання предмету

Наказ "Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з природознавства"
[ Викачати з сервера (21.4 Kb) ] 26.02.2016, 12:27

Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів

з природознавства у 5 класах

         Відповідно до річного плану роботи школи, графіка внутрішкільного контролю на ________  н. р та  з метою виявлення рівня навчальних досягнень учнів з природознавства у 5-х класах протягом ________ року адміністрацією школи вивчено питання про стан викладання природознавства та рівень навчальних досягнень учнів 5-х класів.

В ході перевірки проаналізовано кадрове забезпечення, матеріально-технічне та програмно-методичне забезпечення викладання предмету.

Аналіз якості знань, умінь та навичок учнів з природознавства здійснювався на основі:

  • відвідування уроків;
  • проведення контрольних зрізів знань з природознавства;
  • перегляду учнівських зошитів з природознавства, а також контрольних та практичних робіт;
  • ознайомлення з поточною та підсумковою успішністю учнів по класних журналах;
  • бесід з вчителями природознавства;

Природознавство  у 5-х класах  викладають вчителі: _____________.

Календарно-тематичне планування вчителів складено згідно програм МОН України з врахуванням програмових вимог до вивчення предмету за новим Державним стандартом. Передбачено необхідну кількість практичних, лабораторних занять. Сплановано індивідуальні  дослідницькі проекти, їх зміст відповідають програмі, передбачено проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності.

Немає зауважень до ведення класних журналів, ведеться тематичний облік знань. Навчальні досягнення учнів оцінюються відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень з природознавства. Учні забезпечені підручниками на 100%. В учнів наявні робочі зошити та зошити з друкованою основою.

         Вчителі творчо реалізують зміст програм, вдало добирають об’єкти для вивчення та передбачають у змісті освіти приклади зі свого регіону. Добираючи методи та форми навчання, які б забезпе­чували реалізацію мети природничої освіти, педагоги віддають пе­ревагу методам самостійного здобуття знань і тим, що спрямовані на реалізацію принципу активності навчання, що сприяють розвитку творчої особистості, формуванню життєвих і соціальних компетентностей школярів.

         Відвідані уроки охарактеризовано раціональністю вибору типу, логічністю та завершеністю кожного етапу уроку. Якісно виконують практичну частину програми — лабораторні та практичні заняття, які залежно від змісту матеріалу, рівня підготовки учнів, навчально-матеріальної бази, виконують різними способами: демонстраційно, фронтально, групою або індивідуально.

         Під час вивчення об’єктів живої природи, процесів життєдіяльнос­ті використовують натуральні об’єкти, наявні технічні засоби навчан­ня, таблиці, ілюстрації підручника, додаткові посібники тощо. З урахуванням навчально-матеріальної бази, рівня підготовки учнів уміло поєднують демонстрацію натуральних об’єктів та їх мо­делей, муляжів, вологих препаратів, таблиць із самостійною роботою школярів

Категорія: стан викладання предмету | Додав: nataly280985
Переглядів: 1371 | Завантажень: 241 | Рейтинг: 3.2/12
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: