Головна » Файли » внутрішкільний контроль » стан викладання предмету

Наказ "Про стан викладання іноземних мов"
[ Викачати з сервера (59.0Kb) ] 07.10.2014, 11:22

Про стан викладання та рівень навчальних  досягнень учнів з іноземних мов

         На виконання плану роботи навчального закладу на поточний навчальних рік в період з ______ по _______ вивчалося питання стану викладання та рівня навчальних досягнень учнів з іноземних мов у 1-11 класах.

         Узагальнення вивченого питання проведено на основі матеріалів вивчення стану навчально-матеріальної бази викладання предмета, співбесід з вчителями та учнями, вивчення вчительської та учнівської документації, відвідування уроків, вивчення рівня навчальних досягнень школярів.

         У навчальному закладі учні вивчають три іноземні мови (англійську, німецьку, французьку), яку викладають:

  • ______   – вчитель вищої категорії, старший вчитель;
  • ______   – вчитель вищої категорії;
  • ______   – вчитель І категорії;
  • ______   – вчитель ІІ категорії;
  • ______  – спеціаліст;

Перевірка показала, що учні на 100 % забезпечені підручниками з іноземних мов, проте вони не повною мірою відповідають можливостям педагогів та учнів, проблемою залишається забезпечення учнів класів з поглибленим вивченням іноземних мов сучасними навчально-методичними комплексами. Ці підручники зазвичай закуповуються за рахунок коштів батьків та благодійних внесків. За останній час значно покращилася навчально-матеріальна база, проте недостатнім залишається забезпечення аудіо та відео матеріалами, дисками, книжками для домашнього читання, тестовими завданнями, що створює певні труднощі для розвитку здібностей учнів використовувати іноземному мову як засіб спілкування. Кабінети недостатньо забезпечені сучасною довідковою літературою, словниками. Слід зазначити, що у начальному закладі обладнано 5 кабінетів іноземних мов, у яких доцільно проведено систематизацію навчально-наочних посібників, роздаткового матеріалу по класах за темами, що дає змогу економити час на уроках. На достатньому рівні впроваджуються у практику викладання іноземних мов електронні засоби, що відкриває нові шляхи для диференціації та індивідуалізації навчальної діяльності школярів. У кабінетах № 24 та 26 встановлено персональні комп’ютери, а кабінет № 45 обладнано мультимедійною дошкою та планшетами у рамках впровадження Національного проекту «Відкритий світ». Проте у початковій школі відсутній кабінет іноземної мови, що уповільнює впровадження мультимедійних технологій у навчальний процес.

Учителі іноземних мов обізнані зі структурою та вимогами навчальної програми, вимогами нових Державних стандартів, сучасними критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів, методичними рекомендаціями щодо викладання іноземної мови у поточному навчальному році. Через систему колективної методичної роботи, засідання шкільної методичної комісії, самоосвітню роботу педагоги постійно знайомляться з інноваційними технологіями, інтерактивними формами організації спільної діяльності вчителя і учнів на уроці, впроваджують їх елементи в практику роботи. Календарно-тематичне планування складено відповідно до вимог навчальних програм, якісно виконується навчальна програма, щодо кількості проведених на час вивчення уроків та виконання всіх видів мовленнєвої діяльності. Поурочне планування характеризується систематичністю.

У процесі вивчення іноземних мов вчителями: _________  ефективно реалізуються основні дидактичні та методичні принципи: комунікативної спрямованості навчання, ситуативності та тематичної організації навчального матеріалу, свідомості навчання, урахування вікових особливостей учнів, взаємоповязанового навчання видів мовленнєвої діяльності. Більшість відвіданих уроків характеризується мовленнєвою спрямованістю, всі види мовленнєвої діяльності вивчаються інтегровано.

Вчителі ________ на уроках практикують завдання, що сприяють засвоєнню нормативного мовлення лексично і граматично, намагаються поєднувати індивідуальні та колективні форми роботи. Види діяльності вибираються вчителями з урахування мети і завдань, вікових особливостей та інтересів учнів. У початковій школі уроки будуються таким чином, що одні види діяльності переходять в інші, відбувається інтеграція англомовної діяльності з різними видами практичної: руховою, ігровою, трудовою, образотворчою, широко використовуються елементи гри, змагання, приховані види контролю, робота з діяльністю в парах.

Посилився виховний вплив уроків на становлення особистості школярів. Щороку підсумком усієї позакласної роботи з іноземних мов стає тиждень іноземних мов. Тиждень, який був проведений у лютому 2013 року, став своєрідним творчим звітом всіх, хто любить іноземну мову, а атмосфера святковості, невимушеності сприяла відчуттю в учнів задоволеності від участі в ньому. У цьому навчальному році вперше за останні 8 років розпочалася робота з іноземної мови у МАН (вчитель ____). Традиційно високими є результати участі команди школи у ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з німецької мови (І, ІІ та ІІІ місця).

Категорія: стан викладання предмету | Додав: nataly280985
Переглядів: 4003 | Завантажень: 576 | Рейтинг: 3.2/19
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: