Головна » Файли » Виховна робота » Класний керівник |
29.02.2016, 15:53 | |
ЗРАЗОК аналізу виховної роботи за навчальний рік У класі навчаються __________ учнів. З дітьми працюю з _____ класу (____ рік). За цей період склад колективу майже не змінювався. Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім’ях, де панує злагода та взаєморозуміння. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників. За підсумками минулого навчального року успішність складає ____ відсотків, є лише ____ учні, які не встигають, але _____ учнів закінчили навчальний рік з Похвальним листом. У класі є так званий «резерв» – це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня, але працюють над їх виправленням. Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом. Протягом ____ років я веду виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь – своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику. Правоосвітня робота, метою якої визнаю розуміння і потребу дотримуватися законів України, дає позитивний результат. За _____ роки стався лише один випадок правопорушення. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирала такі виховні технології, як:
Їхню тематику приурочено подіям сучасності та календарним датам, зокрема: «Символи моєї Батьківщини», «Екологічна безпека серед нас». Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість. Формую екологічну культуру школярів, були проведені вечори «Пам’яті Чорнобиля», «Квіти, квіти, я чаруюсь вами». Не минаю естетичну спрямованість виховної роботи. Проводила конкурс «Міс Весна», виховну годину «Світ твоїх захоплень». Взаємовідносини класного керівника і учнів класу задовільні. В цілому клас характеризується як дружній, організований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психологічним кліматом. Наявні угрупування переважно за місцем проживання. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості, «важких» та «недисциплінованих» учнів лише ____. Яскраві індивідуальні особистості органічно впливають на розвиток класу як колективу. У процесі роботи я бачу, як дорослішають мої вихованці, якими розумними вони стають, як вдало проходить процес їх соціалізації. Вони незалежні, доброзичливі в спілкуванні,емоційно-відкриті та чутливі до моральних проблем. Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, на користь школи і також необхідна умова – стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток». В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У моєму класі є багато неповних сімей та сімей, де батьки тривалий час відсутні, тому вихованням дітей переважно займаються бабусі. Це ускладнює роботу. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога в батьківського комітету поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому. У роботі з батьками використовую колективні бесіди, зустрічі за «круглим «столом. У години батьківського всеобучу знайомила батьків з новинками педагогічної літератури для батьків з проблем родинної та батьківської педагогіки, моделювала педагогічні ситуації під час батьківських зборів, як допомогти батькам розв’язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками. Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в результаті виконання загально-виховної, індивідуальної та профорієнтаційної роботи більшість учнів підвищила рівень сформованості моральних, естетичних та інших якостей особистості і більшість учнів обрали шляхи майбутнього навчання та праці. | |
Переглядів: 3225 | Завантажень: 0 | Коментарі: 2 | |
Всього коментарів: 0 | |