Головна » Файли » методична робота » Школа молодого учителя

Карта вчительських достоїнств
29.02.2016, 13:22

Карта вчительських достоїнств

  • Багато й охоче працює у своєму кабінеті;
  • Діти охоче ходять до вчителя в кабінет спілкува­тися і займатися позакласною роботою з предмета;
  • Учні люблять разом із учителем робити різні колективно-творчі справи, багато хто з них бе­ре участь у різноманітних олімпіадах і конкурсах з і предмета і перемагає;
  • Учні охоче відвідують уроки вчителя;
  • Діти ніколи при вчителеві не говорять вульгарності, не переходять на вульгарний жаргон, стають чистіші, симпатичніші і всіляко намагаються йому сподобатися;
  • Вони діляться із педагогом своїми проблемами, ідеями, маленькими радощами;

Педагог на уроці:

  • Створює і підбирає різні засоби наочності на уроці (звукові, технічні, образотворчі);
  • вміє захопити учнів, зацікавити їх, організувати їхню діяльність;
  • не марнує час уроку на пустопорожні балачки;
  • дуже точно, зрозуміло і коректно ставите на­вчальні завдання, чує учнів і справедливо виставляє оцінки;
  • розроблена гуманна, що щадить нервову систему, розумна система контролю за знаннями і розвитком учнів;
  • намагаєтеся знати все чи багато чого про су­часні досягнення наук, суміжних із предметом, які він викладає, про психологію, педагогіку, технології і методики викладання;
  • серйозно і всебічно готуєтеся до кожного уроку, утому числі і психологічно;
  • Знає і використовує методики дифе­ренційованого навчання;
  •  Здатний швидко позбуватися професійної втоми;
  • Має творчі інтереси, не пов’язані з навчаль­ними предметами;
  • Знає, кого з учнів і як опитувати, у якій формі оцінювати знання відмінно володіє гумором як одним з головних педагогічних інструментів;
  • наполегливо і терпляче працює з кожним учнем, намагаючись домогтися необхідного на­вчального ефекту.

Вміє:

  • організувати пізнавальну діяльність і спілкування у зв’язку з діяльністю на уроці;
  • плавно переносити урочну діяльність у позакласну роботу з предмета;
  • помічати успіх кожного і підтримува­ти, розвивати його;
  • без удаваного пафосу, але досить емоційно реагувати на те, що відбувається в класі;
  • переключати види діяльності на уроці і знімати втому учнів за рахунок спеціальних прийомів та вправ;
  • чекати успіху, поволі готуючи його;
  • організовувати мікрогрупову творчу діяльність учнів;
  • забезпечувати активізацію діяльності учнів у процесі роботи над новим матеріалом;
  • тримати педагогічну відстань і вчасне скорочувати або збільшувати її;
  • організаційний момент на уроці пере­творювати в організаційно-психологічний момент, тобто в момент, що задає добру, людяну, діяльну тональність всьому уроку;
  • задавати домашні завдання — різно­манітні, цікаві, смачні, оригінальні, творчі;
  • створювати творчу атмосферу на уроці;
  • постійно бути твердим, але друже­любним;
  • бути толерантними у відносинах: адміністрацією, колегами та учнями.
  • використовувати різні стилі взаємодії з учнями і змінювати ці стилі залежно від ситуації;
  • користуватися засобами зовнішньої виразності;
  • планувати свою роботу;
  • наполегливо домагатися, щоб учні засвоювали понятійну базу предмета;
  • ставити питання;
  • «тримати обличчя» у важких ситуаціях.
Категорія: Школа молодого учителя | Додав: nataly280985
Переглядів: 258 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: